Skip to content

Nowy Testament

Kwiecień 4, 2010

Jak wiadomo, w dzisiejszych czasach coraz trudniej znaleźć nam czas by czytać, a już na pewno by skupić się na tak ważnej i zmuszającej do refleksji lekturze jak Biblia. Zdając sobie sprawę z tego, twórcy Run, Jesus Run! wyszli na przeciw wymaganiom dzisiejszej młodzieży.

„Czytanie wśród młodzieży nie jest już popularne, dlatego też postanowiliśmy dotrzeć do nich w inny sposób. To gra przepełniona akcją od początku do końca, w bardzo przystępny sposób pokazuje treść Nowego Testamentu” – mówi ks. Henryk. Dzięki najnowszej technologi komputerowej, udało się odtworzyć życie Chrystusa od narodzin, aż po ukrzyżowanie. Trochę dziwne, szczególnie w takie święto jak Wielkanoc, że nie pokazano w grze zmartwychwstania, jednak twórcy uspokajają – „Dodatek jest już w drodze„.

Gra została przyjęta bardzo dobrze, Janek, lat 12 z Podkowy Dolnej wyraża się bardzo pochlebnie na temat tej produkcji „Stary kazał mi czytać Nowy Testament, jakoś mi szło, ale kurcze, ksiądz na lekcjach religii mi spojlerował, no wyobraźcie sobie, powiedział mi że Jezus zginie… już miałem sobie darować dalszą lekturę, ale dzięki tej grze znów nabrałem ochoty na poznawanie tej historii! Teraz siadając przed komputerem, w przerwach między graniem w Postala i Carmagedon gram też w Run, Jesus Run! I czuję że robię coś dobrego. Nie mogę się doczekać kontynuacji!”

Produkcja korzysta z najnowszej biblioteki Directx 11, wykorzystuje Pixel Shadera w wersji 4.0 i oferuje przestrzenny dźwięk. To wszystko by jak najlepiej oddać wydarzenia które miały miejsce w Nowym Testamencie. Produkcję znajdziecie TUTAJ

PS: Żeby nie było że wyszydzam z religii. Naprawdę nie traktuję tego jako obrazę czegokolwiek. Skoro Bóg stworzył nas na swoje podobieństwo, musi mieć poczucie humoru, bo inaczej my też byśmy go nie mieli :) A więc wszystkiego najlepszego z okazji świąt, tak po prostu.

From → Gry

7 komentarzy
  1. oO
    Ale krótkie to ;]

  2. Ale pomysł fajny. Przede wszystkim mam tu na myśli „coś w 10 sekund” ;)

  3. macusflash permalink

    Sad, skąd wyciągnąłeś ten tekst, a? Chodzi mi o wypowiedzi – jadą na podpuchą na kilometr ;>

  4. Nie no, co Ty. To wszystko autentyczne wypowiedzi z wywiadów które przeprowadziłem, hehe ^ ;)

  5. macusflash permalink

    Niestety nie ma szans na uzyskanie potwierdzenia na piśmie, bo ludzie, z którymi były te wywiady, niedługo po tym zniknęli w tajemniczych okolicznościach, a sprawdzanie dna pobliskiej rzeki jest nieopłacalne ;p

  6. Jak to mawiają kumple z mojej klasy – „do wora i do jeziora” ^.

Skomentuj

