Skip to content

Małe świętowanie.

Wrzesień 1, 2010

Nie dawno zauważyłem, że mojemu blogu stuknęło, nie licząc moich –  2000 odwiedzin(teraz już 2108).

Sądzę że jak na „okres działalności” który wynosi około 6 miesięcy, wynik jest wcale niezły.  Pomyślałem że to dobra okazja do drobnego podsumowania.

Najpopularniejszym wpisem pod względem komentarzy i ilości wyświetleń jak do tej pory jest – Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich . Zaraz za nim plasują się inne felietony, choć pozostałe wpisy też wypadają nieźle.

Łącznie napisałem 23 teksty, średnio przy każdym pojawiało się 5 komentarzy.

Jeśli chodzi o pojedyncze dni, największy ruch zaobserwowałem 2010-08-23, dokładnie 110 wejść. Przyczyną tego jest z pewnością felieton o którym wspomniałem wyżej.

Cóż więcej mogę dodać? Nie będę was w tej chwili zanudzał statystykami, bo nie o to tu chodzi. Po prostu ciesze się że czytelników blogu przybywa, zawsze jest szansa podzielić się z kimś opinią czy podyskutować, dzięki wam za to. Mam nadzieję że zostaniecie ze mną na dłużej, postaram się was nie zanudzać bardziej niż zwykle :P

PS: Mój blog znalazł się dzisiaj w setce „Blogs of the Day” WordPressu, nie wiem z jakiej paki, ale to miłe uczucie :)


From → Inne

6 Komentarzy
  1. macusflash permalink

    Mogę prosić o autograf? :P
    Ludzie tu wchodzą i piszą, bo Twe małe dzieła mają styl, który dobrze się trawi. Nieco osobistych uwag i przeżyć (no dobra, głównie to), tematy nie super aktualne i kontrowersyjne (to zmora części blogów).

    PS. I wszystko przyjemnie się czyta także ze względu na wygląd bloga (nie jest oczojebny, całe szczęście) ;>

    • Dzięki wam obu za komentarze, miło coś takiego przeczytać.

      A co do aktualnych tematów – nie mam takie zasady, że nie piszę o „aktualnościach”, po prostu – np. ta awantura o krzyż. Szkoda mojego i moich czytelników czasu na takie bzdety o których można przeczytać wszędzie. Piszę o tym, nad czym aktualnie rozmyślam, bądź co mnie interesuje. Ciesze się że mimo wszystko „nieźle na tym wychodzę”.

  2. divi93 permalink

    Trzeba przyznać, że Twoje teksty łatwo się czyta, a to jedna z najważniejszych rzeczy.

  3. No i byle tak dalej :)
    Ten blog jest tego warty.

  4. Ach, no i jeszcze jedno – gdzie jest ta setka ,,Blog of the Day” ? Link? :)

Skomentuj

