Skip to content

Blog Day

Wrzesień 4, 2010

Blog Day jest to, jak sama nazwa wskazuje – dzień blogu. Miał miejsce 31/08/2010, dowiedziałem się o nim dopiero „po fakcie”, mimo wszystko postanowiłem wziąć w tym udział, bo to jak najbardziej słuszna inicjatywa.

Zasady są takie – bloger ma umieścić wpis, w którym poleca 5 innych blogów, najlepiej o odmiennej tematyce niż jego własny.

Cóż, więc do roboty.

Autorką jest młoda kobieta, która przedstawia się jako „Chilli’. Na blogu prezentuje świat widziany swymi oczyma, trudno powiedzieć coś więcej o jej tekstach, trzeba je poczuć. Warto dodać że Chilli jest też świetną dyskutantką.

Blog Ceda to bardzo ciekawie miejsce. To swoista podróż po umyśle młodego fantasty, wiele ciekawych wypowiedzi i jakże interesujących opowiadań. Bardzo polecam. Za 10 lat będziecie się mogli pochwalić że znaliście teksty Ceda jeszcze za nim został światowej sławy pisarzem ;)

Prosiaq to indywidualista. Posiada specyficzne podejście do życia, ma oryginalnie zdanie na wiele tematów, mimo to po przeczytaniu większości jego tekstów człowiek tylko w milczeniu kiwa głową, czując że to co pisze, zawiera w sobie prawdę o której wszyscy wiedzą, ale nikt nie chce powiedzieć głośno.

Z pozoru nie ma w tym blogu nic nadzwyczajnego, ale chyba jednak jest – to jedyny blog praktycznie ogólnie o grach, który przeglądam regularnie. Ciekawe i wyczerpujące recenzje, sporo dobrych, innych tekstów. Bardzo dobre miejsce do odwiedzenia dla gracza.

Blog o grach cRPG, czy coś co lubię najbardziej. Jakoś się złożyło że wchodzę tam rzadko, ale jak już wejdę – czytam wszystko jak leci. Autor ma interesujące zdanie na wiele tematów związanych z wiadomym gatunkiem, wprawdzie nie zawsze się z nim zgadzam, ale że ma specyficzny styl i widać, że wie o czym pisze, czyta się świetnie.

———————————————

Oczywiście to tylko parę blogów, tak naprawdę mógł bym zrobić listę dwudziestu, ale sądzę że warto też samemu poszukać i znaleźć coś dla siebie.

Na koniec – czytajcie, dyskutujcie i prowadźcie blogi!

From → Inne

7 komentarzy
  1. O, ja też się załapałem :)
    Dzięki ^^

  2. kpw5 permalink

    Jestem zaskoczony, że znalazłem się w tym gronie :)
    Thx :)

  3. McFlash permalink

    Gdyby nie to, że nie lubię czytać na kompie, to bym czytał wiele blogów, ale tak nie jest…
    Wiem, jestem zły (i brzydki), lecz tego nie zmienię ;>

  4. McFlash – o Ty zuy.
    Ale wiesz, zawsze możesz drukować ^^

  5. McFlash permalink

    D-drukować?! Nie ma mowy. Już dostatecznie drukarka mnie nienawidzi.

  6. Ja osobiście nie mam problemów z czytaniem na ekranie kompa, ale tylko jakichś krótszych opowiadań, felietonów i tego typu dupereli. Jednak książki w życiu bym tak nie przeczytał. Nawet jedno opowiadanie Sapka chciałem tak przeczytać, po minucie dostałem oczopląsu i sobie darowałem.

  7. McFlash permalink

    Przeczytałem TO na kompie http://proba-sil.c0.pl/
    Polecam szczerze, bo to naprawdę znakomita książka, a nie niestety nie ma wersji papierowej. Skoro ja to przeczytałem na kompie, to znaczy, że warto ;>

Skomentuj

