Skip to content

Zdecyduj.

Styczeń 19, 2012

Jak widzicie – kolejna przerwa w działaniu bloga. Nie będę Was zamęczał tłumaczeniem, biadoleniem i przepraszaniem za lenistwo.

Inaczej postawię sprawę.

Miałem zupełnie porzucić pisanie tutaj, acz mocno brakuje mi miejsca, gdzie mógłbym zwyczajnie napisać o tym, co mi na sercu leży. Mam plan – odświeżyć te miejsce, zrobić porządki, aktualizacje. I pisać, pisać, pisać.  Jedna do tego potrzebuję Was. Właśnie od Was zależy, co stanie się dalej. Gdybym nie chciał dzielić się z ludźmi moimi przemyśleniami, założyłbym prywatny pamiętnik. Czego tak właściwie oczekuję?

Po prostu napiszcie w komentarzach, czy mam kontynuować pisanie. Wystarczy maznąć zwykłe „kontynuuj”, które pokaże mi, że ktoś jednak jest zainteresowany czytaniem moich głupich i głupszych przemyśleń, recenzji i tak dalej. Jeśli opinie będą całkiem liczne i raczej „na tak”, możecie liczyć na wysyp nowych wpisów. Jeśli nie wyjdzie, cóż… może prędzej czy później powrócę, ale z pewnością nieprędko i w innej formie.

Dziękuję.

From → Inne

7 Komentarzy
  1. No nareszcie coś.
    Bierz się za pisanie ;]

  2. Adam permalink

    Dajesz, dajesz :)

  3. Anonim permalink

    Dajesz Lajpton XD

  4. radiim permalink

    Naku*wiaj mistrzu ;) niech bedzie glos rozswietlajacy droge w tym szarym spoleczenstwie internetowym… :D

  5. Jestem jak najbardziej za. Pisz, a postaram się odwiedzać twego bloga regularnie:).

  6. Pisz, pisz. Pozdrawiam i czekam na wpisy.

  7. Anonim permalink

    tez jestem za

Skomentuj

