Skip to content

Nowy trailer Wiedźmina 3

Sierpień 14, 2013

Tytuł trochę prostacki i niezbyt błyskotliwy, ale cóż tu więcej napisać. Pojawił się nowy cinematic trailer ostatniej części przygód Geralta.

Jest też rzecz jasna wersja angielska.

Jak zapewne wielu moich czytelników, z niecierpliwością czekam na kolejną odsłonę Wiedźmina. Wizja otwartego świata, w którym w końcu rzeczywiście mogę podróżować od wioski do wioski, zabijając potwory dla plujących na widok Geralta wieśniaków jest niezwykle pociągająca. Oby tylko na tej otwartości nie ucierpiała fabuła.

Co do trailera zaś – zrobił na mnie duże wrażenie. Technicznie olśniewa, a mroczny klimat wręcz wylewa się z tej zajawki. To, z jaką finezją Wiedźmin rozprawił się z oprawcami przypomina piękny i zarazem przerażający taniec śmierci. Mimo wszystko, chyba oczekiwałem czegoś więcej.  Ale trudno się dziwić, po poprzednich perełkach pana Bagińskiego i ekipy, poprzeczka została postawiona niezwykle wysoko. Poza tym Istnieje jednak możliwość, że nie jest to całość, a tylko np. jakaś część intra, więc poczekam z ostateczną oceną.

Co do samej zawartości – widzimy, że Geralt zmaga się ze znanym z sagi i opowiadań problemem, przeżywa rozterki, mieszać się w tego typu sprawy? Czy jest coś w stanie zmienić, czy nie powinien troszczyć się tylko o siebie i najbliższych? Ostatecznie widać to, gdy nawiązuje do swojej klasycznej wypowiedzi z  „Mniejszego zła”.

1
Zło to zło. Mniejsze, większe, średnie, wszystko jedno, proporcje są umowne a granice zatarte (…), jeżeli mam wybierać pomiędzy jednym złem a drugim, to wolę nie wybierać wcale.

A gdy Geralt mówi pod koniec, że „zabija potwory”, poczułem ciarki na plecach. Będzie ciekawie.

Zaciekawiła mnie jeszcze jedna rzecz – jeden z oprawców zwraca się do Białego Wilka i jego towarzysza „Wiedźmini”, dodatkowo, głos „tej drugiej postaci” jakoś mocno kojarzy mi się Letho. Czyżby więc Geralt ruszył na szlak ze swoim niedawnym oponentem? A na pewno bardzo prawdopodobne, że z jakimś innym wiedźminem. Szczegółów najpewniej dowiemy się dopiero za jakiś czas.

From → Gry

6 Komentarzy
  1. Jeśli o mnie chodzi to jestem jak najbardziej usatysfakcjonowany. Jeszcze jak się dowiedziałem, że Geralt nie będzie chodził z punktu a do b, tylko będzie musiał sam szukać poszlak, itd. Podobno rozwiązywanie zagadek ma przypominać trochę Sherlocka Holmesa. Jedno mnie tylko martwi, jeżeli po angielsku gra będzie brzmieć tak jak tutaj, to mocno się będę zastanawiać czy wybrać polski język… Chociaż przejdę po polsku i angielsku, proste ;D

    • Z tymi zagadkami to bym jednak poziomu Sherlocka nie oczekiwał, ale coś takiego bardzo chętnie bym ujrzał. Od czasu do czasu w (szczególnie) starszych cRPGach pojawiały się „sprawy kryminalne” lub właśnie zagadki logiczne lub podobne – bardzo lubię takie urozmaicenie, jednak dzisiaj jak już się pojawia coś takiego, to jest to strasznie uproszczone :/
      Jeśli o wersję językową, ja jednak mam zaufanie do twórców i wiem, że gra będzie warta przejścia kilka razy, dlatego również w obu językach zagram ;)

  2. Shinpu permalink

    Nowy trailer Wiedźmina wymiata. Kolega podejrzewa, że drugi tajemniczy głos należy do Vesemira, kto wie ? :) Cieszę się, że jest to, za co Wiedźmina kocham najbardziej, czyli klimat.

  3. „Zaciekawiła mnie jeszcze jedna rzecz – jeden z oprawców zwraca się do Białego Wilka i jego towarzysza “Wiedźmini”, dodatkowo, głos “tej drugiej postaci” jakoś mocno kojarzy mi się Letho.” – Z tego co pamiętam, to ten głos należał do Vesemira (pierwsza część Wiedźmina) i jeżeli nie zmienią aktorów, to prawdopodobnie nadal będzie Vesemir.

    Co do samego trailera, to powiem, że robi wrażenie. Mam nadzieję, że questy będą rozbudowane i otwarty świat nie wpłynie jakoś znacząco na fabułę, a dodatkowo system walki będzie jeszcze lepiej dopracowany, niż w częściach poprzednich. Jeśli twórcom uda się to wszystko połączyć, wyjdzie zajebisty hit! Tak czy owak, jest to gra z kategorii tych, które trzeba będzie mieć. Choćby dlatego, że jest to nasza rodzima produkcja ;)

    Pozdrawiam.

    • Z tym głosem to bardzo możliwe, dosyć dawno grałem w Wiedźmina 2, a co dopiero w pierwszą część…

      Dokładnie takie same mam wątpliwości i nadzieje – że otwarty świat jakoś rozproszy, uprości zadania (przede wszystkim poboczne). Pozostaje nam czekać, ale już teraz osobiście zakładam, że gra będzie przynajmniej bardzo dobra ;)

  4. Ten trailer to małe dzieło sztuki. Sama końcówka jest niesamowicie frapująca: Geralt odjeżdża, a jeden z „potworów” pozostaje na łasce dziewczyny. Nie mogę przestać się zastanawiać, co ona zrobi. Pewnie nigdy się nie dowiem – tym lepiej!

Skomentuj

