Przeskocz do treści

Jak ludzie trafiają na mój blog?

25 lipca, 2010

Nie od dziś wiadomo, iż ludzie wyszukują czasem najdurniejszych rzeczy w internecie. Ostatnio przyjrzałem się, po wpisaniu czego w wyszukiwarkach, ludzie trafiali na ten blog. Oto najbardziej „ciekawe” przypadki, wraz z moimi kąśliwymi komentarzami.


smutne obrazki na nk, zdjecia na nk smutne
– każdy czytający ten blog dobrze wie, że u mnie znajdzie najobszerniejszy zbiór smutnych obrazków na nk.

recenzja filmu lawy – pierwsze słyszę, ale fajnie że mi to zwiększa oglądalność.

glupota
– po wpisaniu „głupota” nie trafisz nigdzie indziej, tylko na mój blog, ciesze się, że Google tak szybko przypisało mi taką adekwatną metkę.

chuj mnie to ochodzi.. blog – skomentowałbym, ale w sumie chuj mnie to obchodzi.

opisy na gg zalobie –  już nie długo nowy tekst z najlepszymi opisami na gg w czasie żałoby, nie przegap!

sterydy tak czy nie
– ja osobiście polecam karmę dla świń.

fajność – chciał bym zobaczyć minę nastolatki która szukając porad, jak być modnym, trafiła na mój pełen żółci tekst o „fajności”.

film katarynka – recenzja, recenzia filmu katarynka
– wiedziałem że w końcu nakręcą film o tym blogu, to była tylko kwestia czasu.

styl emo ubierania – po co się fajnie ubierać? I tak jesteś brzydki/brzydka, najlepiej w ogóle nie wychodź z domu…

rureczki
– im ciaśniejsze, tym bardziej jesteś męski.

wiara i gerard butler – <_<

jestem polonistka w usa – a kto nie jest?

broadway styl ubierania – na brodłaju w ogóle się nie ubierają, tylko biegają dookoła nago i śpiewają hinduskie chorały. Naprawdę. Byłem, widziałem, brałem udział. Serio.

piosenka coś we mnie zawsze gra do słuch – no.

kondolencjedla tesciowej – a tak tak, to też u mnie znajdziesz.

dexter 5 dexter całuje faceta, dexter 5 całuje faceta – oh, uwielbiam całujących się facetów, mogę o nich pisać non stop.

blog o specyficznym guscie moda – trafne, mam specyficzne podejście do mody. Olej to gówno i bądź sobą, warzywko.

kurwy nk – sprzedam kurewki z nk, 10 złotych za tuzin, chętni?

down – ah, ludzie  zawsze wiedzą jak mnie znaleźć.

From → Humor, Inne

5 Komentarzy
  1. jusin permalink

    hahahaha, ja mam tak samo w filmach na yt. W wehikule przestrzennym wpisywali takie: geje w basenie, pedały, hitler pierdolniecie, fajne chłopaczki. W Co ty mi dasz – niemeickie disco polo, rząśnik ibizka, jebaki leśne (?)… także widzisz, nie jestes sam :)

  2. Trzeba przyznać, wyszukiwarki są DZIWNE ;)

  3. simi permalink

    A ja tafiłem na tego bloga po wpisaniu „nk kurwy” :)

    Swoją drogą na mojego bloga co jakis jakiś głodny chuj wchodzi po wpisaniu w google „dopalacze Trutnov”

  4. a właśnie tym postem został zwiększony ruch przeglądarek na te słowa :)

  5. Witaj.Jak to sprawdzić?(Akurat ja trafiłam po wpisaniu ” jak ludzie trafiają na mój blog”:) Pozdrawiam

Dodaj komentarz